1399-10-16 12:22
470
0
72479
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور؛

3800روستا دارای دهیاری می شوند/ آغاز بهره برداری از 730 پروژه عمرانی در روستاهای گلستان

قربانی گفت: یکی از اصلی ترین کارها برای دهیاری ها ابلاغ چارت اداری دهیاری ها در روزهای گذشته بود،ضمن اینکه همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور را دارای دهیاری کنیم که با این تصمیم 3800دهیاری به جمع دهیاری های کشور افزوده می شود.

علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: هدف اصلی سفر به گلستان آغاز بهره برداری از 730 پروژه عمرانی دهیاری های گلستان با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه در بازدیدی که از شهرستان مرزی گمیشان داشتیم 30 میلیارد ریال دیگر به این شهرستان اختصاص دادیم و هر طرح درآمدزایی را ارسال کنند در سازمان حمایت های ویژه ای خواهیم کرد.

وی با اشاره به توجهات سازمان دهیاری ها برای توازن توسعه در استان هایی مانند گلستان، افزود: برای توزیع ماشین آلاتی که در آینده رخ می دهد توجه ویژه ای را به گلستان خواهیم داشت.

قربانی از ابلاغ چارت اداری و سازمانی دهیاری ها پس از 22 سال تاسیس این هاد روستایی ابراز کرد: یکی از اصلی ترین کارها برای دهیاری ها ابلاغ چارت اداری دهیاری ها در روزهای گذشته بود،ضمن اینکه همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور را دارای دهیاری کنیم که با این تصمیم 3800دهیاری به جمع دهیاری های کشور افزوده می شود.

وی گفت: اعتبارات واریزی به حساب دهیاری ها نسبت به سال گذشته رشد  130 درصدی داشته و امید داریم اعتبارات سال آینده بالاتر از این ها باشد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.